نماينده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شوراي تعامل سازنده مديران و نمايندگان مجلس را عامل تسريع مسير توسعه استان عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛نماينده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شوراي اسلامي،  گفت: با توجه به اهمیت آب مسئولیت شما مسئولیت سنگینی است که باید با تدبیر و تعقل پیش رفت .

موسوی افزود :با اشاره به اینکه ثواب امر آبرسانی بالاست ،  افزود : کارها باید به صورت کارشناسی و مطالعه شده انجام پذیرد .

نماينده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد : اگر با انصاف و فکر و مطالعه پا به عرصه کار بگذاریم قطعا در کارها پیشرفت خواهیم داشت و پروژه ها در اسرع وقت به بهره برداری خواهند رسید .

مدير عامل شركت آبفار استان در ادامه اين ديدار با اشاره به اینکه کارها در آبفار زنجان به صورت میدانی است ، گفت : با توجه به مشکلاتی که پیش رو داریم باید با تلاش و همکاری یکدیگر از این برهه نیز گذر کنیم .

مهانفر با بيان اينكه نمايندگان مجلس در جذب اعتبارات بيشتر تاثيرگذار بوده و بر همين اساس مي توانند ياري دهنده آبفار استان در مسير پيشرفت و توسعه باشند، افزود: در راستای پروژه ها و بهره مندی از آب شرب تعامل با دستگاههای اجرایی را تقویت خواهیم کرد .

وی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی در خصوص استفاده بهینه از آب مغفول مانده است خاطر نشان کرد : با همکاری شما به عنوان نماینده مردم و یک روحانی و فعالیت های همکاران آبفار باید مردم را در عرصه استفاده از آب شرب و خدمات دریافتی از شرکت آبفار قانونمندتر کرد .



انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: تعامل ، توسعه ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.