سردار سرلشگر فيروز آبادی در جمع خبرنگاران :

رادیو نور معنویت و کلام امام(ره) را به خانه‌ها برد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رادیو میاندار امام (ره) و رزمندگان و حامیان و پشتیبان جبهه بود که همه‌ی مردم را دور هم جمع کرد. رادیو نور معنویت و کلام امام (ره) را به خانه‌ها برد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر سید حسین فیروز‌آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش رادیو در جمع خبرنگاران گفت: رادیو میاندار امام (ره) و رزمندگان ،حامیان و پشتیبان جبهه بود که همه‌ی مردم را دور هم جمع کرد. رادیو نور معنویت و کلام امام( ره) را به خانه‌ها برد.
 
وی افزود: رادیو با برنامه‌ سازی‌هایش سرود و وحدت ملی را در بین مردم ایران ایجاد کرد و دل مردم را گرم کرد و از این راه به دشمن هشدار داد.
 
فیروزی آبادی تصریح کرد: هر روز گزارشگران رادیو در کنار رزمندگان در موقع عملیات با صدای خوش پیام جبهه‌ها را به گوش مردم می‌رساندند و مردم هم به گوش بودند، پیام پیروزی را با آهنگ خوش رادیو و صدای گوینده دریافت کنند.
 
وی ادامه داد: رادیو جان همه‌ی مردم در سراسر کشور بود. فکر نمی‌کنم چیزی محبوب تری از رادیو بعد از تفنگ کلاشینکف باشد.
 
فیروزی آبادی با اشاره به بهترین خاطره خود از آن دوران گفت: بهترین خاطره من خبر "خونین شهر، شهر خون، خرمشهر آزاد شد" بود که در آن زمان من با تفنگ کلاشینکفی که در دست داشتم، زمان شنیدن این خبر تمام تیرهایش را به هوا زدم و گفتم الله اکبر.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار