"جان کیوساک" در مصاحبه‌ای که اخیرا با خبرگزاری گاردین داشته از سیستم هالیوودی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ "جان کیوساک" هنگام توصیف این روزهای هالیوود به خبرنگار گاردین‌ گفت: هالیوود خانه‌ی فساد است و مردم را دیوانه می کند.  
 
کیوساک‌ از برگزیدن بازیگر‌هایی با سن خاص زن ستیری‌ و سیستم استدیو‌های درهم شکسته شده انتقاد کرد.

آخرین فیلم جان کیوساک‌ نقشه‌ی ستارگان ساخته‌ی دیوید کورنبرگ‌ که در جشنواره کن امسال نمایش داده شده درون مایه‌ای هزل‌گونه از هالیوود دارد که کیوساک‌ در آن نقش معلم ثروتمندی را بازی می‌کند، دیگر بازیگران این فیلم رابرت پتینسون‌ جولیان مور و میا واسیکوسکا‌ هستند.
 
کیوساک در ادامه به خبرنگار گفت: لس‌آنجلس جایی شده است که یک نفر می‌تواند ادعای پیامبری کند و به نظر می‌رسد شهر پر از این دیوانه‌هایی است که در جبهه نخست قرار گرفته‌اند. مردم به دنبال این هستند که درد‌هایشان را به شکل هنری زیبا نشان دهند اما معروف هم نشوند. همچنین پول زیادی هم در کار است البته هرچه فاسد هم هست در این مجموعه قرار می گیرند.

در مصاحبه‌ای جامع که با کیوساک انجام شده کیوساک از مسئله "سن" در هالیوود که در فیلم نقشه‌ی ستارگان به وضوح دیده می شود گله کرد او در این باره گفت: موضوع سن یک بی‌رحمی آشکار است.

در فیلم نقشه‌ی ستارگان پرسیده شد که اگر 26 ساله باش در هالیوود از کار افتاده‌ای؟ این موضوع خیلی پوچ است، بازیگر‌های خانمی را می‌شناسم که در 29 سالگی آنها را مجبور به خانه نشینی می کنند چون می خواهند یک دختر 22 ساله را بیاورند.

کیوساک برای هالیوود این روزها اظهار تاسف کرد و هالیوود را صنعتی توصیف کرد که شرکت‌ها و کمپانی‌ها با ساخت مجموعه فیلم‌ها بر آن مسلط شده‌اند. کیوساک تایید کرد که چند فیلم تجاری ساخته است تا بودجه‌ی پروژه‌هایی که برایش اهمیت دارد را بدست آورد ضمنا او به این موضوع هم اشاره کرد که در گذشته سر کرد‌ه‌ایی در استودیو‌ها وجود داشتند که رویکردی مشابه داشتند.

جان کیوساک گفت: دوست من جوراث رئیس کمپانی دیزنی بود، او فیلم‌هایی مثل صخره و هواپیما‌های محکومین را تهیه‌کنندگی کرد تا سهامداران را خوشحال کند. او به آنهایی که دوستشان داشت پروژه ی فیلم داد. من می بایست در ساخت فیلم‌های وفاداری بزرگ و گراس پوینت بلنک همکاری می کردم، اسپایک لی هم می‌بایست فیلم تابستان سام را می‌ساخت. وس اندرسون هم می‌بایست فیلم راشور را می‌ساخت. من حافظه‌ای خوبی از فیلم‌ها داشتم و حالا همه‌اش از بین رفته‌است از نظر کیوساک شعار هالیوودی یکی برای تو یکی برای بقیه دیگر وجود ندارد در ادامه می افزاید حالا شش تا برای آنها است با این امتیاز که کمپانی‌ها تصمیم می‌گیرند چه کسی بخشی از پروژه باشد و شاید برای شما اگر می‌توانستم کاری مثل فروش ساعت در چنین انجام بدهم حتما این کار را می‌کردم و فیلم‌هایی مثل نقشه‌ی ستارگان می‌ساختم.
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار