معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل نشست های شورای هماهنگی در این وزارتخانه را گامی در جهت هم افزایی و انجام هرچه بیشتر میان دستگاههای تابعه عنوان کرد.

محمدرضا موالی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه هم‌افزایی میان دستگاههای تابعه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موجب انجام بهتر وظایف و ماموریت‌ها می‌شود تشکیل شورای هماهنگی می‌تواند در تحقق هرچه بیشتر این هدف و انسجام میان دستگاه‌ها بسیار تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: منافع ملی همواره باید در اولویت قرا گیرند که در این خصوص نیز مردم تجربیات خوبی را در دوران انقلاب اسلامی و هشت‌ سال دفاع مقدس به یادگار گذاشته‌اند و افزون به استفاده از این تجربیات برای پیشرفت و توسعه کشورمان بیش از همیشه نیاز داریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پس از ادغام صورت گرفته در این وزارتخانه مسولیت های مهمی بر عهده آن قرار گرفته که با توجه به حساسیت‌های موجود در حوزه‌های این بخش باید با تعامل سازنده و برنامه‌ریزی‌های مناسب نسبت به ارایه خدمات بهتر به هم‌وطنانمان کوشا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار