مشاور اجتماعی استاندار البرز از نقش کلیدی زنان در توسعه اشتغال زایی کشور خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سعید مؤیدفر مشاور اجتماعی استاندار البرز ظهر امروز در کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی که در سالن میلاد کرج برگزار شد به حضور فعال زنان در اجتماع اشاره کرد و گفت:‌ زنان با حضور پر رنگ و کلیدی خود در جامعه فرصت‌های اشتغال زایی و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را رقم زده‌اند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر آحاد جامعه به این باور رسیده‌اند که زنان نیز همانند مردان مسئولیت‌های اجتماعی را به خوبی مدیریت می‌کنند و نباید تنها به فعالیت‌های خانه داری محدود شوند و نه تنها زمینه اشتغال زایی دیگر افراد را از بین نبرده‌اند بلکه در توسعه اشتغال زایی نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

مشاور اجتماعی استاندار البرز به نقش خانواده نیز اشاره کرد و گفت: خانواده عنصر مهم و کلیدی در رشد و بالندگی فرد محسوب می‌شود و حضورهمیشگی خانواده در کنار فرد از نفوذ آسیب‌های اجتماعی در وی به طور چشمگیری می‌کاهد.

سعید مؤیدفرد در ادامه با اشاره به بیکاری، اعتیاد و مسائل معیشتی که جامعه امروز را تهدید می‌کند تصریح کرد: این آسیب‌ها نسل جوان را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده و شکاف عمیقی بین جوانان و خانواده‌ها ایجاد کرده‌است که نیاز به برنامه ریزی اصولی برای رفع این آسیب‌ها وجود دارد.

مؤید فرد در خاتمه با اشاره به ارتباطات وسیع دنیای امروز خاطرنشان کرد: مسئولین و خانواده‌ها باید در کنار یکدیگر با برنامه ریزی مدون زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد و بالندگی نسل حاضر را ایجاد کنند.

گفتنی است شرکت کنندگان با آسیب‌های اجتماعی پر خطر و راهکارهای مقابله با آن که خانواده‌ها را در دنیای امروز تهدید می‌کند نیز آشنا شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: زنان ، توسعه ، مشاغل ، رشد ، بالندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار