تنها سباستین اوژیه توانست با یک پیروزی دیگر مجموع امتیازات خود را به 214 امتیاز برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مرد فرانسوی توانست لاتوالا را در مرحله سنگین پایانی این رویداد 3 روزه در نیو ساوث ولز با فاصله 6.8 ثانیه از پیش رو بردارد و این در شرایطی بود که آندرئاس میکلسون هم در این مرحله با اختلاف 11.2 ثانیه ای نسبت به اوژیه سوم شد تا سه نفر از تیم فولکس واگن روی سکو قرار بگیرند. این بیست و دومین پیروزی اوژیه در کل دوران حرفه ای اش در رقابت های رالی قهرمانی جهان بود.

از این 22 عنوان، 6 عنوان در این فصل به دست آمده و همین تعداد پیروزی کافی است تا مرد فرانسوی به قهرمانی در این فصل نزدیک و نزدیکتر شود. او با اختلاف 50 امتیازی نسبت به لاتوالای 164 امتیازی به صدر تکیه زده و می تواند ماه آینده در برابر هموطنانش در فرانسه عنوان قهرمانی اش را در فاصله دو مسابقه تا پایان فصل تضمین کند.

در چارچوب رالی قهرمانی جهان برای تیم فولکس واگن روز فوق العاده ای بود. نه تنها سباستین اوژیه توانست با یک پیروزی دیگر مجموع امتیازات خود را به 214 امتیاز برساند و از نزدیکترین رقیبش یعنی یاری ماتی لاتوالا، هم تیمی اش پیش بیفتد بلکه توانست فولکس واگن را در فاصله 3 مرحله تا پایان رقابت این فصل به مقام قهرمانی بخش سازندگان برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار