در ادامه مسابقات دو و میدانی آسیایی اینچئون، سپیده توکلی و محمد ارزنده به ترتیب در مواد هفتگانه و پرش طول فردا کارشان را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ماده هفتگانه، سپیده توکلی، یکی از سه بانوی ملی پوش دو ومیدانی کشورمان، فردا در 4بخش دوی 100متر، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، دوی 200 متر کارش را آغاز می‌کند.

سپیده تاکنون موفق به ثبت رکوردداران در مواد هفتگانه، پنج‌گانه، پرش ارتفاع و دوی 100 متر با مانع شده است و تاکنون کسی از بانوان دو و میدانی نتوانسته رکورد وی را بشکند.

توکلی در بازی‌های آسیایی داخل سالن 2007 ماکائو، مقام ششم دوی 60 متر با مانع و مقام هفتم پرش ارتفاع را کسب کند، همچنین مقام ششم ماده هفتگانه، بازی آسیایی 2010 گوناگژو، مدال برتر رشته پنج گانه، مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا 2012 و جایگاه پنجم در ماه پنج گانه رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا 2014 را بدست آورده است.

ادامه مسابقات هفتگانه در سه ماده پرش طول، پرتاب نیزه و دوی 800 متر در روز هفتم مهر ماه انجام می‌شود که جمع امتیازات در این دو روز، تعیین کننده مدال هفتگانه خواهد باشد.

محمد ارزنده دیگر ورزشکار ایران در دومین روز مسابقات دو و میدانی اینچئون فردا در ماده پرش طول به مصاف حریفان آسیایی خود می‌رود. که در ساعت 10و5دقیقه دور مقدماتی انجام و در صورت صعود، هشتم مرحله فینال برگزار می‌گردد.

محمد ارزنده پرنده ایران، تا این دوره، در میان دیگر ورزشکاران کشورمان در ماده پرش طول رکورددار نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا 2014 می‌باشد که مسئولان امید به شانس صعود وی در اینچئون را در صورت تجدید آسیب دیدگی وی دارند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار