طرح صهیونیستی-آمریکایی که با منافع استراتژیک مرتبط است، با تکیه بر قدرت های جهان که سیطره بر بازار مصرفی و منابع ثروت های مهم مانند نفت، آب، معادن، خاک و آب و هوا را برای آن محقق می سازد، آغاز شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، طرح صهیونیستی-آمریکایی که با منافع استراتژیک مرتبط است، با تکیه بر قدرت‌های جهان که سیطره بر بازار مصرفی و منابع ثروت های مهم مانند نفت، آب، معادن، خاک و آب و هوا را برای آن محقق می سازد، آغاز شده است.

این موضوع با دولت انگلیس، "مسبب تمام مصیبت های جهان"، در زمان اوج قدرت این دولت آغاز شد و با تغییر موازنه ی قدرت، به آمریکا منتقل شده و تنها شکل آن تغییر کرده است و میدان نزاع ما رژِم صهیونیستی را به نزاع با گروهی جدید که در تاریخ بی سابقه است، گسترش داده است.

گاهی نقش جلاد و پیام آور صلح در ظهور و فعالیت ها، با هم یکسان می شود؛ امروز ما، مقابل دولت بزرگی قرار داریم که پرچم صلح را با خود حمل می کند، داعیه ی تحقق آن را دارد، تظاهر به دموکراسی می کند و خود را به عنوان داور میان دو دشمن تاریخی که نزاع آن جنبه ی فرهنگی، تاریخی، اخلاقی و جودی دارد و حق در آن کاملا روشن و به دور از هرگونه اشتباه و تاویل است، منصوب می کند؛ سپس با انواع تحریم های اقتصادی، سیاسی، تکنولوژیک، دارویی و نظامی ما را محاصره می کند و ما را از ساده ترین مایحتاج زندگی محروم می سازد. این دولت در همین حین، تمام امکانات، حتی مدرن ترین سلاح های کشنده را در اختیار دشمن صهیونیستی می گذارد و با ده ها "وتو" علیه نست های بین المللی از طریق تسلط کامل بر بیشتر محافل بین المللی فعال، از آن حمایت سیاسی می کند.

کمی به عقب باز می گردیم، زمانیکه اوباما برای امضای توافقی که از دل توافق پیشین بیرون آمده، به شرم الشیخ رفت، گفت: من شدیدا احساس ناراحتی می کنم؛ چرا که عقب نشینی فلسطینی ها از سرزمین خود برای اسرائیل را امضاء خواهم کرد".

بر سرزمین ما به عنوان قومیتی واحد، جنگ های بسیاری گذشته که شدید ترین اشکال ویرانی و اجرای تبعیض نژادی مفرط اعمال شده است ولی، نتوانسته پایه های تمدن و زبان ما را متزلزل سازد... علی رغم طرح تجزیه طلبانه ی "سایکس پیکو" که برخی تلاش می کنند بدور از امیدها و آرزوهای ملت واحد، آن را برای تحقق منافع شخصی و آنی اجرا کنند، در زیر چتری واحد جمع شده ایم؛ چراکه شاکله اصلی قومیت عربی، در دو بعد زمین و ملت، همچنان باقی است و غیرت ملت از بین نرفته است.




انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار