بی بی سی گزارش داد

افزایش هزینه‌های بیمه در آمریکا / مردم بخش قابل توجهی از درآمدهای خود را صرف پرداخت بیمه می‌کنند

مردم آمریکا هر ساله بخش قابل توجهی از درآمد‌ خود را صرف پرداخت حق بیمه‌ سلامت می‌کنند، با این حال آنها عقیده دارند که پرداخت بیمه‌ سلامت وظیفه‌ دولت است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی، مردم آمریکا هر ساله بخش قابل توجهی از درآمد‌ خود را صرف پرداخت حق بیمه‌ سلامت می‌کنند، با این حال آنها عقیده دارند که پرداخت بیمه‌ سلامت وظیفه‌ دولت است.

همچنین سیستم پرداختی‌های حق بیمه در آمریکا با سایر کشور‌های جهان تفاوت عمده‌ای دارد که شهروندان آمریکا را به این امر معترض می کند، چرا که در سایر کشور‌های جهان دولت مسؤل اطلاع رسانی درباره‌ سلامت است، در حالی که آمریکا  "سیستم ملی سلامت"‌ ندارد.

"آلت من" مسؤل پاسخ گویی بنیان خانواده گفت: تصمیم گیری‌های دولت آمریکا در این مورد بر دید عمومی مردم درباره‌ دولت نیز تاثیرگذار است.

بر اساس این گزارش، درباره‌ این که چه کسی مسؤل تهیه‌ بیمه‌ سلامت است دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد اما عده زیادی از مردم معتقدند که دولت مسؤل این امر مهم است و نه مردم.

گفتنی است، در سال 2013، تنها 10 درصد مردم آمریکا تحت پوشش بیمه های دولتی بودند یعنی حدود 32 میلیون نفر، که رقم بسیار ناچیزی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، دولت ، مردم ، مسؤل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار