معاون ریاست جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،معصومه ابتکار در ابتدای ورود به استان یزد با نماینده  ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار نمود.

در این دیدار ابتدا  ابتکار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار عنوان نمود همراهی و کمک شما به دولت همواره در تحقق اهداف دولت و ملت موثر بوده است .

در ادامه ابتکار بیان نمود بحث محیط زیست در این دوره با مشکلات فراوانی روبرو است و از زوایای مختلف،کشور در معرض آسیب و تهدید های زیست محیطی است و باید در این برهه زمانی تمام برنامه های عمرانی و.... همگام با محیط زیست باشد تا ایران دچار مشکل نشود.

در ادامه معاون ریاست جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست  عنوان کرد: بحث آب در کشور نیازمند تغییر اساسی و جدی در سیاست ها است و ما وظیفه استفاده و حفاظت درست از این منابع خدادای را داریم .همچنین در این دیدار بیان نمود:در بخش آلودگی هوا،در کشور تحول بزرگی رخ داده است و بنزین مشکل دار در حال خارج شدن از چرخه سوخت است و سوخت استاندارد در 5 شهر تهران،اراک،کرج،تبریز و جدیدا در اصفهان توزیع شده است  و تا اخر سال کل کشور را پوش می دهد.

وی  افزود :در یزد بحث آب و حفاظت از منابع آب و جلوگیری از آلودگی آن مهم است و نحوه برنامه ریزی برای این مساله و مشارکت مردم در موضوع آب در استان یزد کلیدی است.

ابتکار از ائمه جمعه و جماعت درخواست نمود با مطرح نمودن موضوع آب و مسائل زیست محیطی بین مردم از طریق مسائل دینی فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد و مردم را همگام با دولت در ایجاد و تحول در حفظ محیط زیست همراه نماید.

وی از استاندار یزد که در زمینه مسائل محیط زیستی صاحب تجربه است تشکر نمود و وجود ایشان را فرصت استثنائی برای استان ذکر نمود.

بعد از سخنان  ابتکار، آیت الله ناصری امام جمعه یزد ضمن خیر مقدم عنوان نمود حفظ طبیعت و نعمت های الهی ضرورت دارد و باید برنامه ریزی در ذخیره سازی آب در روستاها در اولویت قرار گیرد تا مردم کمتر دچار مشکل شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار