محمد بیداریان رکورد دارد 100 متر کرال سینه کشورمان گفت: شناگران‌ ملی‌پوش کشورمان در این دوره از بازی‌های آسیایی اینچئون عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

محمد بیداریان‌، رکورد‌دار ماده 100 متر کران سینه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من فکر نمی‌کردم که با 6 ماه تمرین شناگران ایران بتوانند مقابل قدرت‌های مطرح قاره آسیا چنین رکورد‌هایی را به ثبت رسانند، جمال‌ چاوشی‌فر توانست‌ در روز نخست مسابقات نتیجه بسیار خوبی را کسب کند و رکورد ملی ایران را جا‌ به جا کند این  مساله روحیه‌دیگر ملی پوشان ایران را ارتقا داد و در ادامه مسابقات عملکرد خوب شناگران کشورمان ادامه داشت تا مهدی انصاری از ناحیه کتف دچار مصدومیت‌ شد.
 
بیداریان‌ تصریح کرد: انصاری به دلیل  مصدومیت‌ نتوانست در ماده 4 درصد متر مختلط تیمی تیم را همراهی کند و تیم شنای ایران در این ماده فینالیست‌ نشد به طور کلی در این دوره از باز ی‌های آسیایی در رشته شنا پنج رکورد ملی جا به جا شد و این به معنای قدرت  بالای شنای ایران است.
 
 وی تصریح کرد: شاهد بودیم در این مسابقات جوانترین‌ ملی‌پوش کاروان اعزامی به اینچئون‌ آریا نسیمی شاد در ماده 200 متر  قورباغه توانست رکورد ملی کشور را  کاهش داده و نتیجه مطلوبی را کسب کنند شنا‌گران ایران نشان دادند که اگر بخواهند نتیجه بسیار خوب و درخشانی را به دست  می‌آورند.
 
 عضو اسبق تیم  ملی شنا کشورمان در ادامه یاد آور شد: اگر مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به شنا اهمیت بیشتری دهند به طور حتم در  شرایط کنونی که میانگین سنی تیم ملی شنا کاهش پیدا کرده، می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به آینده درخشان این رشته امیدوار بود. نتایج کسب شده از سوی شناگران ایران در اینچئون نشان می‌دهد که در بازی‌های آسیایی دوره بعد در صورت ثبات مدیریتی و داشتن بودجه کافی ما در ماده‌های انفرادی موفق به کسب مدال خواهیم شد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا جای خالی خود را در ترکیب اعزامی به اینچئون و مسابقات آسیایی احساس می‌کنید؟ گفت: بالاخره این اتفاق برای تمام ورزشکاران می‌افتد و هر ملی‌پوشی یک روز از دنیای قهرمانی باید خداحافظی کند وی در این دوره از مسابقات با وجود اینکه در ترکیب حضور نداشتم ولی تمام فکرم همراه تیم بود و از طریق مختلف با ملی‌پوشان ارتباط برقرار می‌کردم تا به آنها انرژی مثبت دهم.
 
رکورد ماده 100 متر کرال سینه ایران هنوز در دست محمد بیدار‌یان است و احمدرضا جلالی و آرشام‌ میرزایی نماینده‌های کشورمان در این ماده در بازی‌های آسیایی اینچئو‌ن موفق به شکست رکورد وی نشدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عضو ، بیداریان ، سینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار