رکاب‌زن جاده دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون پس از شش دوره حضور در این رقابت‌ها با پیراهن تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین عسگری رکاب‌زن 38 ساله‌ی جاده کشورمان پس از حضور در ششمین دوره از بازی‌های آسیایی و کسب یک مدال نقره و دو برنز برای همیشه با پیراهن ملی کشورمان وداع کرد تا از این پس از او به عنوان پیشکسوت یاد کنیم.

عسگری از میان سه نماینده‌‌ای که از کشورمان به اینچئون اعزام شدند، به دلیل تجربه حضور پررنگش در بازی‌های آسیایی و المپیک برای اهالی این رشته آشناتر است.

عسگری برای اولین بار در بازی‌های آسیایی هیروشیما که در سال 1924 برگزار شد به دلیل سن و سال و تجربه کم توانست عنوان بیست و ششمی را از آن خود کند، اما درسال 1998 بانکوک عسگری توانست در چهار کیلومتر تعقیبی با یک پیشرفت چشم‌‌گیر مقام پنجمی را کسب کند و در بازی‌های 2002 بوسان نیز در تعقیبی انفرادی عنوان چهارمی را از آن خود کرد، اما بازی‌های 2006 دوحه در تعقیبی تیمی مدال نقره را برای کشورمان کسب کرد اما در سال 2010 گانگژو عسگری در تایم تریل انفرادی دومین مدال بازی‌های آسیایی را توانست کسب کند و در آخرین دوره حضورش نیز با کسب مدال برنز 2014 اینچئون برای همیشه پرونده حضورش با تیم ملی در مسابقات آسیایی را بست.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدال ، عسگری ، خداحافظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار