معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22،گفت: با تهیه طرح توانمند سازی معتادان پاک شده توسط مرکز خدمات اجتماعی منطقه 22 این محدوده از تهران گام دیگری در زمینه برگرداندن معتادان به زندگی معمول برمی دارد.

هوشیار در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بازگشت مجدد به مصرف مواد مخدر از مهمترین مشکلات معتادان رها شده از دام اعتیاد است افزود:طرح توانمندسازی معتادان پاک شده بر کاهش میزان اعتیاد تهیه شده و طی آن، مسائل مختلف دخیل در هدایت فرد بیمار به سوی زندگی عادی همچون اشتغال، مسکن، بیمه و دیگر مشکلات زندگی مورد توجه قرار می
گیرد. در این زمینه معتادان استعداد یابی شغلی شده و با استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای و تجربیات شغلی، فرصتهای شغلی برایشان فراهم می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 با اشاره به اینکه درمان اعتیاد نیازمند اجرای برنامه های گوناگون شامل مداخلات دارویی و روان شناختی نیز هست، تصریح کرد: مسائل فردی، خانوادگی و آموزش مهارت های زندگی در درمان روان شناختی و برگشت اعتیاد در افراد رها شده از دام اعتیاد دارای اهمیت خاصی است.

وي خاطرنشان كرد:در طرح توانمندسازی معتادان بطور جامع به ارائه آموزش ها و مشاوره های روان شناختی همچون مشاوره های فردی خانوادگی درمانی خواهد پرداخت.

علاقه مندان به کسب اطلاعات در این زمینه می توانند به مرکز خدمات اجتماعی منطقه 22 واقع در بزرگراه زادگان ورودی شهرک چشمه آزادگان، ورودی شهرک چشمه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار