مدیرکل انتشارات و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نشر شاهد با بیش از 300 عنوان کتاب پرمخاطب و برگزیده در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حضور دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد علی فقیه افزود: 15 جلد از مجموعه کتب مرجع و مستند  فرهنگ اعلام شهداکه در سال جاری منتشر شد و به شهدای 15 استان کشور اختصاص دارد، در این نمایشگاه عرضه می شوند.

وی ادامه داد: مجلات شاهد مشتمل بر شاهد یاران، جوان، نوجوان و کودک و کتب دیجیتالی این حوزه و مجموعه ای از آثار چند رسانه ای نشر الکترونیکی شاهد نیز در این نمایشگاه به علاقمندان ارایه می شود.

فقیه اظهار داشت: کتب ترجمه شده به زبان عربی شامل زندگی شهدا و جانبازان با عناوینی مانند سه روایت از یک مرد؛ شهید علم الهدی، حکایت آن مرد غریب؛ شهید محمد جواد تندگویان، امیر دلاور؛ شهید علی صیاد شیرازی، وقتی پرده کنار رفت؛ شهید مرتضی خانجانی و کتاب های یک باغچه شمعدانی، چراغانی ماه، چشم های آسمانی و زیر سایه تاک و آسمان بر اساس زندگی جانبازان در نمایشگاه عرضه می شوند.

مدیر کل انتشارات و اطلاع رسانی بنیاد شهید خاطر نشان کرد: نشر شاهد با رویکرد انتشار مستندات شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با هدف مطالعه آثار این حوزه توسط مردم آمادگی دارد، در نشر کتاب ها با ناشران علاقه مند وارد تعامل شود.

پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه و با مشارکت سایر دستگاه ها در جوار مزار شهدای باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شده است.

در این نمایشگاه برای نخستین بار بیش از 43 کتاب تقریظی رهبر معظم انقلاب در معرض نمایش عموم قرار گرفته و برنامه های متعددی همچون مراسم های مختلف رونمایی از کتب جدید، نشست های ادبی نیز طی ایام برگزاری نمایشگاه انجام می شود.

این نمایشگاه تا روز جمعه 11 مهرماه از ساعت 9 تا 19 دایر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار