نماینده جمهوری‌خواه:

آمریکا نباید با چیزی کمتر از قطع کامل استفاده ایران از تمامی سانتریفیوژهایش موافقت کند

سایت اینترنتی هیل نوشت: جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا کاهش خواسته های هسته ای دولت اوباما از ایران را محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، "مارک میدوز" از نمایندگان جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه از دولت اوباما خواست که خواسته های خود را در مذاکرات درباره برنامه اتمی ایران را کاهش ندهد.

برخی دیپلمات ها اعلام کرده اند که آمریکا ممکن است به ایران اجازه دهد که نیمی از سانتریفیوژهای خود را حفظ کند و میزان گاز اورانیوم خود را کاهش دهد.میدوز اعلام کرد که آمریکا نباید با چیزی کمتر از قطع کامل استفاده ایران از تمامی سانتریفیوژهایش موافقت کند. 

این نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه گفت: من از اینکه آمریکا با این راهبرد ناقص با ایران درباره موضوع سانتریفیوژها معامله ای کند وحشت دارم. آمریکا باید گام هایی بردارد که مطمئن شود تهران هرگز نتواند به تسلیحات اتمی(!) برسد.

میدوز که یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا است در ادامه ادعا می‌کند:هرگونه عقب نشینی در مذاکرات با ایران امنیت ملی آمریکا را به خطر می اندازد و به این کشور اجازه می دهد که به سانتریفیوژهای بیشتری دست پیدا کند.این اشتباهی بزرگ برای آمریکا خواهد بود که تبعات بدی به همراه خواهد داشت.

گفتنی است، مذاکره کنندگان بین المللی تا بیست و چهارم نوامبر فرصت دارند که با ایران به توافق برسند.



انتهای پیام./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار