فرمانده انتظامی شهرستان نور استان مازندران از دستگیری 3 عامل شرارت در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ولی ا... گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان نور استان مازندران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبرگفت : در پی کسب خبری مبنی بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان و تیر اندازی های هوائی در منطقه چمستان همراه با ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان توسط افرادی شرور موضوع در دستور کار یگان های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود : در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس پیشگیری شهرستان موفق شدند 3 متهم را که به یکی از مناطق ییلاقی شهرستان متواری شده بودند شناسائی و درا قدامی عملیاتی آنان را دستگیر کنند .

سرهنگ گنجیان خاطر نشان کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند .


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، دستگیری ، پلیس ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد93
۱۲:۳۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
چه کسی باید به عملکرد قوه قضایه نظارت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
دست پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی درد نکنه متاسفانه از سوی قوه قضاییه برخورد مناسبی با این افراد هنجار شکن صورت نمیگیره و ما شاهد الگو برداری نو جوانان از اعمال هنجار شکنانه این اوباش هستیم متاسفم چون اگر همچین افرادی در پایتخت وجود داشته باشند کمترین حکمشون حبس ابد یا تبعید به مناطق بد آب و هواست جوانهای ما برای حفظ ناموس جانشون رو فدا کردند و دربرابر دنیا جنگیدن حالا این اراذل و اوباش با اعمال زشتشون به بدترین وجه به جان و مال و ناموس مردم تعرض میکنند
آخرین اخبار