کتاب "تعریف تازه اندوه" سروده "حمیدرضا شکارسری" در آینده نزدیک با همت "موسسه نشر آثار امام خمینی(ره)" وارد بازار کتاب می‌شود.

حمیدرضا شکارسری، شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگارانبا اشاره به ورود قریب الوقوع کتاب "تعریف تازه اندوه" به بازار محصولات فرهنگی مکتوب، افزود: این کتاب دربرگیرنده پنجاه الی شصت شعر ویژه برای امام خمینی (ره) است. 

وی گفت: "شکل‌های مرگ" عنوان کتاب دیگری از من بود که ده‌ها شعر با موضوع مرگ با کاراکترهای سنگتراش، مرده شور، گورکن و دعاخوان را شامل می‌شود.
 
این شاعر اظهار داشت: کتاب "شکل‌های مرگ" توسط انتشارات "نصیرا" روانه بازار کتاب می‌شود. 

شکارسری ادامه داد: مجموعه‌ای از اشعار قدیمی خودم در قالب‌های سنتی را تحت عنوان "دیروززیبا" جمع آوری کرده و به زودی در دسترس مخاطبان قرار می‌دهم.
 
وی تصریح کرد: انتشارات "نصیرا" عهده‌دار چاپ و نشر کتاب "دیروز  زیبا" شده است. 

این شاعر در ادامه پرده از انتشار حدود صد شعر در موضوعات مختلف در قالب کتابی با عنوان "تظاهرات حرف‌های اضافه" برداشت و گفت: این کتاب نیز از دریچه انتشارات "سوره" راهی بازار کتاب می‌شود.
 
شکارسری افزود: سی و سه شعر سپید کوتاه برای نوجوانان نیز چنان جایگاه خود را در میان صفحات کتاب "تلنگر باران" پیدا کرده‌اند که وظیفه چاپ و نشر آنها را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برعهده گرفته است. 

وی خاطر نشان کرد: موسسه شهرستان ادب نیز در آینده نزدیک "گزیده اشعار نو" من طی 3 دهه کار شاعری‌ام را به انتخاب "محمدحسین نعمتی" چاپ و منتشر می‌کند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: تازه ، نشر ، شعر ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار