مدیر سامانه 137 کرج از ورود تجهیزات جدید به منظور ارتقای سیستم خدمات رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان خبر داد.

حسین امام جمعه، مدیر سامانه 137 کرج در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به کمبود اعتبارات سامانه 137 اشاره کرد و گفت: سامانه 137 از سال 85 به دستور شهردار وقت کار خود را شروع کرده است اما هنوز در جدول سازمان شهرداری بعنوان بخش مستقل شناخته نشده است و با کمبود اعتبارات در زیرساخت دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: از سال گذشته سیستم دستی در سامانه 137 به سیستم مکانیزه و نرم‌افزار تبدیل شده است و روزانه 400 تماس تلفنی از سوی شهروندان دارد که از این میان 150 تماس ثبت می‌شود.

مدیر سامانه 137 در ادامه بیان کرد: معاونت خدمات شهری، رتبه اول تماس‌های سامانه 137 را به خود اختصاص داده است و  معاونت عمران و فضای سبز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی با اشاره به ورود تجهیزات جدید در سامانه 137 عنوان کرد: سیستم نوبت‌دهی، ضیط پیام و همچنین ارسال سریع (آنلاین) پیام‌ها به مناطق در دستور کار سامانه قرار دارد تا رسیدگی به تماس شهروندان با سرعت بیشتری انجام شود.

امام جمعه تصریح کرد: 137 یاران یا ناظرین محل، طرح جدیدی است که مشارکت شهروندان در آن بسیار حائز اهمیت است و تا یک ماه آینده اجرا می‌شود.

بر اساس این طرح، شهروندان در هر محل عملکرد سامانه 137 را مورد ارزیابی قرار می دهند.
وی ادامه داد: در حال حاضر شهروندان از طریق تلفن با سامانه 137 در ارتباط هستند و تا یک ماه آینده وب سایت و سامانه پیام کوتاه نیز به راههای ارتباطی سامانه اضافه می شود.

امام جمعه خاطرنشان کرد: سامانه 137 تنها راه ارتباطی شهروندان با مسولان شهرداری است و از این رو به کارگیری پرسنل با اخلاق را در اولویت کاری خود قرار داده است تا در نهایت رضایت شهروندان را کسب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجهیز ، ارتباط ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار