حامد وکیلی بازیگر سریال "سیگنال موجود است" گفت: سعی کردم نقش پرویز را شیرین بازی کنم و آن را دلنشین جلوه دهم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، حامد وکیلی بازیگر نقش پرویز در سریال "سیگنال موجود است" که روزهای پایانی تدوین خود را سپری می کند، درباره ویژگی های نقش خود توضیح داد: پرویز در این سریال به دلیل درگیری فرزند خود پرهام با سودای خواننده شدن و ماجرای کلاهبرداری ناخواسته به این جریان وارد می شود.

وی در پاسخ به این که با توجه به رویکرد طنز سریال آیا از تکیه کلام یا ویژگی های رفتاری خاصی برای نقش استفاده می شود یا نه، افزود: بله به نوعی می توان گفت از این ویژگی ها هم بهره مند است.

من سعی کردم نقش پرویز را شیرین بازی کنم و دلنشین جلوه دهم. آقای مظلومی هم به عنوان کارگردان تاکید داشتند تا راکورد تکیه کلام ها حفظ شود. فکر می کنم پرویز هم به مراتب بهتر از مراد در "تهران پلاک یک" است و فکر می کنم مردم با این نقش ارتباط برقرار خواهند کرد.
 
این بازیگر درباره میزان باورپذیری سکانس های مربوط به خارج از کشور که در تهران ضبط شده است، بیان داشت: به نظرم این بخش ها برای مردم باورپذیر به نظر می رسد. با توجه به این که بعضی راش ها را دیده ام این دید را دارم.

 از طرفی بیشتر لوکیشن های مربوط به خارج از کشور ما در یک استودیو و مدرسه ای که دکور زده شده است می گذرد. ضمن این که قصه کار آنقدر جذاب است که مردم را با خود همراه کند و این مسائل به چشم نیاید. 

مجموعه تلویزیونی "سیگنال موجود است" به کارگردانی مهدی مظلومی در 26 قسمت 40 دقیقه ای مراحل تدوین خود را سپری می کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: سریال ، سیگنال ، استودیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.