وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال 120میلیارد تومان سرانه دانش آموزی به مدارس در نظر گرفته شده که تاکنون بخشی از این اعتبار لحاظ شده ارسال شده است.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به تخصیص سرانه به مدارس کشور ، عنوان کرد: با توجه به این که امسال 120میلیارد تومان اعتبار برای سرانه مدارس در نظر گرفته بود طبیعتا باید پس از گذشت 6ماه از سال نیمی از این سرانه یعنی مبلغ 60میلیارد تومان به مدارس تخصیص پیدا می‌کرد.

وی در ادامه افزود: سازمان مدیریت نامه‌ تخصیص را برای ما نوشته و ما در حال دریافت پول از خزانه هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از مبلغ 60میلیارد تومان به مدارس ارسال شده است، اظهار داشت: امیدوارم  که خزانه مابقی مبلغ سرانه را تأمین کند تا به مدارس ارسال گردد.

وی در خصوص موضوع مطرح شده را نیز مبنی بر تفکیک دانش آموزان برای استفاده از کلاس‌های هوشمند توسط برخی مدیران مدارس گفت: من در یکی از نشریات چند روز گذشته این موضوع را مطالعه کردم که در این خصوص دستور پیگیری دادم و به طور یقین اگر این اقدام صورت گرفته باشد برخورد جدی صورت  می‌گیرد.

فانی ادامه داد:‌122هزار مدرسه امسال در سراسر کشور وجود دارد که ممکن  است مواردی از تخلف نیز در آن جا مشاهده شود اما در خصوص گزارش‌هایی که به ما ارسال شده اقداماتی را انجام دادیم که یکی از این موارد را می‌توان به عزل دو مدیر مدرسه در تابستانی که گذشت اشاره کرد، اما در هر حال امیدوارم که میزان این تخلفات به سرعت کاهش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من این ادعا را می‌توانم داشته باشم که در تابستان امسال نسبت به تابستان سال‌های گذشته تخلف کمتری مشاهد شده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ارسال ، سرانه ، بودجه ، تخصیص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار