"مسعود بارزانی"، رئیس منطقه کردستان عراق در دیدار با وزیر دفاع آلمان اعلام کرد منطقه کردستان عراق نیازمند سلاح‌های پیشرفته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری السومریه نیوز، "مسعود بارزانی"، رئیس منطقه کردستان عراق در دیدار با اورزولا فون در لاین وزیر دفاع آلمان اعلام کرد منطقه کردستان عراق نیازمند سلاح‌های پیشرفته است.

مسعود بارزانی در این دیدارگفت: تمامی سلاح‌هایی که کردستان دریافت کرده است قدیمی هستند و ما نیازمند سلاح‌های پیشرفته هستیم.

وی افزود :طی روزهای آینده خسارت سنگینی به تروریستها وارد خواهیم کرد و منطقه کردستان برای مبارزه با داعش خواستار نیروی زمینی خارجی نیست.

وزیر دفاع آلمان نیز به ادامه همکاری با دولت منطقه کردستان ، حمایت از روند سیاسی در عراق و تشکیل دولتی که همه گروههای عراقی در آن شرکت داشته باشند متعهد شد.

وی افزود آلمان در میان کمکهای خود تجهیزات کشف و شناسایی مواد منفجره را نیز برای منطقه کردستان عراق ارسال کرده است .

وزیر دفاع آلمان با بیان اینکه آوارگان منطقه کردستان نیازمند کمکهای زیادی هستند، بر ضرورت بازگشت این آوارگان به مناطق خود تاکید کرد .

وزیر دفاع آلمان روز پنجشنبه در سفری سرزده وارد عراق شده است تا حمایت خود را از نیروهای پیشمرگه کرد در جنگ علیه داعش اعلام کند .

آلمان اعلام کرده است برای پشتیبانی از نیروهای کرد در مبارزه علیه تروریستهای داعش به عراق اسلحه می‌فرستد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار