بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت : به زودی نفرات مصدوم تیم به مجموعه می رسند و وقتی همه تیم را به طور کامل داشته باشیم، دست کادرفنی بازتر می شود و هیچ تیم حریف استقلال نخواهد شد.

  مهدی کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت تیمش اظهار داشت: ما امتیازات خوبی تا اینجای بازی ها کسب کردیم و هنوز 2 امتیاز با صدر فاصله داریم درباره دو شکست قبلی هم باید بگویم که شاید روی کاغذ استقلال در این دیدارها بازنده بوده باشد ولی ما نمایش بدی در آن نداشتیم و بازی خوبی مقابل نفت و فولاد انجام دادیم که متاسفانه شانس با ما یار نبود و بر حسب چند اتفاق شکست خوردیم.
وی افزود : به هر حال هنوز دیر نشده و استقلال می تواند از بازی روز جمعه به سمت صدر حرکت و جایگاهش را در کورس قهرمانی تثبیت کند.
این بازیکن تیم استقلال همچنین ضمن اشاره به موانع تیمش در بازی های اخیر عنوان کرد : خوشبختانه ما گمشده ای در تیم نداریم و ظرفیت های استقلال در بازی های امسال خیلی بالاست، اما فکر می کنم مسئله ای که تیم را در بازی های اخیر دچار سختی کرده بود، نبود یک سری از نفرات مان بود . متاسفانه ما در هیچ کدام از بازی های 9 هفته اخیر تیم کامل مان را نداشتیم و همین مسئله باعث شد تا استقلال از آن تیم ایده آل امیر قلعه نویی کمی فاصله بگیرد.
 وی خاطرنشان کرد : به هر حال باید بگویم که این نوید برای استقلال وجود دارد که به زودی نفرات مصدوم تیم به مجموعه می رسند و وقتی همه تیم را به طور کامل داشته باشیم، دست کادرفنی بازتر می شود و هیچ تیم حریف استقلال نخواهد شد.
کریمیان تصریح کرد : ما در بازی های لیگ امسال به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم و برای این هم قسم شده ایم ،شما شک نداشته باشید که استقلال در بازی های آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت . بازیکن استقلال در ادامه با گلایه از برخی انتقادات مبنی بر ضعف این تیم در خط میانی گفت : من بنا ندارم تا درباره مسائل جزئی حرفی بزنم ولی احساس می کنم که برخی انتقادات کمی خارج از انصاف است. چرا که ما در تمامی خطوط نفرات کلیدی داریم که هر کدام مهره های بزرگی هستند و عملکرد خوبی را هم در بازی ها از خود بر جای گذاشته اند . خوشبختانه ما مشکلی در خطوط دفاع ، حمله و هافبک نداریم و روز به روز هم به هارمونی مدنظر کادرفنی نزدیک تر می شویم .
وی با اشاره به دیدار روز جمعه آبی پوشان مقابل ذوب آهن اصفهان افزود : همانطور که گفتم ما در بازی ها به هیچ چیز جز سه امتیاز فکر نمی کنیم و این بازی هم یک استثنا نیست . ذوب آهن تیم خوب و ریشه داری است و مجموعه خوبی را هم دست و پا کرده ولی به نظر من آنها با بدشانسی نتوانستند تا اینجا نتایج مطلوب شان را بگیرند و ما حتی وقتی فیلم بازی های ذوب آهن را نگاه کردیم، این تیم از هماهنگی خوبی برخوردار بود و می تواند برای استقلال ایجاد دردسر کند. امیدوارم با پیروزی در بازی جمعه به صدر جدول برگردیم .
برچسب ها: کریمیان ، استقلال ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار