سرهنگ خانچرلی، صبح امروز از دستگیری 2 زورگیر موتورسوار هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند در محدوده خیابان "وصال" خبر داد و به تشریح جزییات پرونده متهم پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به خبر دستگیری این متهمان به تشریح جزییات شناسایی و دستگیری آنها پرداخت.
 
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت کلانتری 107 فلسطین، در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، در حال گشتزنی در محدوده محدوده مذکور بودند که متوجه وقوع یک درگیری میان 2 مرد شده و برای بررسی موضوع به سوی آنها رفتند.
 
وی ادامه داد: زمانی که ماموران به آنها نزدیک شدند یکی از طرفین درگیری بلافاصله از محل گریخته و سعی کرد با سوار شدن بر ترک موتورسواری که کنار خیابان به انتظار وی نشسته بود از محل بگریزد که این امر با سرعت عمل ماموران ناکام و متهم در ابتدای همان خیابان بازداشت شدند.
 
سرهنگ خانچرلی، عنوان داشت: زمانی که متهمان فراری بازداشت شد طرف دیگر درگیری به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که این افراد سعی داشته اند با تهدید چاقو از وی اخاذی و زورگیری کنند که با مقاومت وی روبرو شده و در همین زمان ماموران به محل رسیده اند.
 
رییس پلیس پیشگیری پایتخت، اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهمان كه "ق" و "و" نام داشتند 2 قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه شامل تلفن همراه، وجوه نقد و کیف پول کشف و شد که به همراه متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.
 
وی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر زورگیری و تهدید با سلاح سرد اعتراف کرده و اقرار کردند که با توجه به بیکاری و اعتیاد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کنند و تا کنون یک بار هم به خاطر سرقت و زورگیری به زندان افتاده اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
ضمن تشكر از نيروي انتظامي لطفا با شدت و قدرت با اين ارازل و اوباش برخورد كنيد تا ريشه كن شوند با تشكر
Kazakhstan
آقا
۲۲:۱۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۳
یادتونه دو زورگیر که توسط دوربین مداربسته شناسایی شدند اعدام کردند بنابراین اینها هم باید اعدام بشن تازه اونایی که اعدام کردند کسی رو مجروح نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
اینها اصلاح نمیشوند کاش به راحتی ازاد نشوند
Singapore
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
چقدر هم اون زندان تاثیر داشته
آخرین اخبار