وزیر نیرو گفت: در شرایط سخت کم آبی قرار داریم و امیدواریم خداوند به برکت خون شهدا نگاه ویژه ای به این کشور داشته باشد و برکات خود را افزونی دارد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حمید چیت‌چیان در آیین بزرگ‌داشت شهید حسن عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق کشورگفت: رزمندگان با کمترین امکانات و تجهیزات وظایف خود را در دوران دفاع مقدس انجام دادند و این درسی برای امروز است.

وی افزود:نخستین هدف ما از این نشست، تجدید عهد با شهداست و در حضور خانواده شهدا به آنان می‌گوییم که شما فراموش‌شدنی نیستید و ما بر عهد و پیمان خود با خداوند و شهدا استوار خواهیم ماند.

وی بابیان اینکه هدف شهدا دفاع از اسلام و آرمان آنان آزادی، مبارزه با ظلم و سربلندی میهن اسلامی بوداست،ادامه داد: ما با آنان تجدیدعهد می‌کنیم که بر سر همان آرمان‌ها باقی بمانیم.

وزیر نیرو با ابراز امیدواری نسبت به اینکه همه تلاش‌گران صنعت آب و برق بر این عهد وفادار باشند،اظهار داشت: هدف دیگر ما تکریم یاد شهداست و تکریم خانواده شهدا تکریم همان بزرگواران است.

چیت‌چیان تصریح کرد:راه شهیدان الهام‌بخش و سرمشق ما است،آنان با شهادت خود به ما به جای خودمحوری، خدامحوری را آموختند.اینکه در راه هدف و راه خدا مقاوم و استوار باشیم .

وزیر نیرو ادامه داد: شهدای صنعت آب و برق با ابتکار، هوشمندی، صلاحیت و قاطعیت در دوران دفاع مقدس در این صنعت فعالیت داشتند و با کمترین هزینه و امکانات وظیفه خود را انجام دادند.

وی تصریح کرد: رزمندگان با خلاقیت خود راه‌هایی را یافتند که با تجهیزات کم و بهره‌وری بالا بتوانند با دشمنی که از شرق و غرب جهان حمایت می‌شد بجنگند و از این آزمون سرافراز بیرون آیند.

وزیر نیرو در پایان تاکید کرد : در شرایط سخت کم آبی قرار داریم و امیدواریم خداوند به برکت خون شهدا نگاه ویژه ای به این کشور داشته باشد و برکات خود را افزونی دارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: اب ، برق ، وزیر ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار