عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ضرورت توجه بیشتر مسئولان دولتی به اتمام طرحهای مسکن مهر

علیرضا خسروی،عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: با وجود اینکه دولت یازدهم باید به سمتی برود تا طرح مسکن مهر را در کوتاهترین زمان به اتمام برسد اما شاهدپیشرفت چشمگیری در این زمینه نیستیم.

 نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرفه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  ، دولت را موظف دانست که طرح تکمیل و تحویل مسکن مهر را در اولویت کاری خود قرار دهند زیرا به تاخیر افتادن اتمام طرح‌های مسکن مهر موجب برزو مشکلات زیادی در طول زمان خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی محقق شدن وعده‌های دولت برای به سرانجام رسیدن طرح مسکن مهر را امری ضروری دانست و افزود:طرح اختصاص وام های جدید مسکن مهر که در صنف بررسی تصویب در دولت قرار دارد هنوز مصوب نشده است و قرار است درروزهای آتی انجام گیرد.

خسروی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه از بخش‌ها و شهرستان های مختلف درخواست رسیدگی به امور مسکن مهر شده است، کمیسیون عمران مجلس نیز به دلیل گزارش نارضایتی از حوزه‌های مختلف تحت فشار است، با ادامه این وضعیت تقاضای سوال از وزیر مسکن و استیضاح ایشان به طور جدی در مجلس مطرح خواهد شد.

این نماینده مجلس یادآور شد: تحویل پروژه‌های مسکن مهر بدون تکمیل زیرساخت‌ها کار اشتباهی است و اگر این اتفاق بیافتد مشکلات فراوانی را پیش خواهد آورد که گذشت زمان نیز این مشکلات را بیش‌تر از گذشته خواهد کرد و حل آن را غیر ممکن خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار