فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 733 کیلوگرم هروئین و تریاک در درگیری شبانه با قاچاقچیان مسلح در سیب‌وسوران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از چند دستگاه خودروی تندرو قصد جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی موادمخدر در منطقه "دهان" شهرستان سوران را دارند، بلافاصله چند تیم ویژه از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان بررسی موضوع را آغاز کردند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از هفته‌ها اقدامات گسترده تخصصی، با اشرافیت اطلاعاتی نیمه شب گذشته تعداد سه دستگاه خودروی پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را در منطقه "دهان" شناسایی کردند.
 
سردار رحیمی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با همکاری نیروهای انتظامی شهرستان سوران پس از شناسایی خودروهای حامل مواد، قصد متوقف کردن آنها را داشتند که راننده این خودروها بدون توجه به دستور پلیس، با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کرد.
 
این مسئول ادامه داد: قاچاقچیان مواد مخدر پس از حدود دو ساعت درگیری مسلحانه با ماموران، با توجه به آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود، با به‌ جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر از محل متواری شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای به جامانده از سوداگران مرگ، 633 کیلوگرم تریاک و 99 کیلو و 900 گرم هروئین به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار