مشهد/

شرکت 12 هزار بهره‌بردار در طرح سرشماری کشاورزی جوین

مدیر جهاد کشاورزی جوین از شرکت 12 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی در طرح سرشماری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای یاشگاه خبرنگاران، حسین محمدپناه صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح سرشماری بخش کشاورزی در این شهرستان از پنجم مهرماه امسال آغاز می‌شود، اظهار داشت: ستاد سرشماری شهرستان از مدت‌ها پیش تشکیل و امکانات لازم برای اجرای این طرح آماده شده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان آمار در این طرح به استان فرستاده شده و آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند، تصریح کرد: تعداد 10 مامور آمارگیر توسط این افراد آموزش داده شده‌اند که کار سرشماری را انجام دهند.

وی با بیان اینکه شهرستان جوین دارای 180 هزار هکتار اراضی ملی و کشاورزی است، گفت: از این میزان 85 هکتار آن متعلق به بخش کشاورزی و مابقی متعلق به عرصه‌های منابع طبیعی است.

محمدپناه با بیان اینکه بیش از 15 هزار راس دام سنگین و 150 هزار راس دام سبک در طرح سرشماری، آمارگیری می‌شوند، گفت: در این طرح 12 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی نیز مورد سرشماری قرار می‌گیرند.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با اشاره به فصل کشت پاییزه افزود: کشت پاییزه کلزا، گندم و جو در منطقه جوین به‌زودی آغاز می‌شود و در این زمینه تلاش شده تا کشاورزان نسبت به کشت گندم و جو ترغیب شوند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کشاورزی ، جوین ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.