معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در حوزه‌های اشتغال و تولید در صدد و اخذ سیاست‌های مناسب و حذف قوانین و دستورالعمل‌های دست و پا گیر است.

 سید حسن هفده‌تن معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بر ضرورت اصلاح ساختاری اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم کارگردان از فرد در رفاه کافی به همراه امنیت شغلی برخوردار باشند و کارفرمایان نیز بدون دغدغه به فعالیت بپردازند و همچنین شاهد کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه نیز نباشیم باید نسبت به تجدید نظر در ساختارهای اقتصادی خود اقدام کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در تلاش است تا رشد منفی اقتصاد کشور را رشدی مثبت تبدیل کند و در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله حوزه‌های پولی و بانکی، اشتغال و تولید نیز در صدد اتخاذ سیاست‌های مناسب و تلاش برای حذف قوانین و دستورالعمل‌‌های دست و پا گیر است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: همچنین در  حوزه روابط‌کار اصلاح و بازنگری در سیاست های مربوط به این حوزه در راستای کمک به تقویت تولید و خروج آن از رکود و بحران است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: حذف ، قوانین ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار