استاندار قزوین از آمادگی برای مشارکت با بخش خصوصی جهت توسعه گردشگری وایجاد فضاها و مکانهای تفریحی در بخش تاریخی و طبیعی خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛روزبه در دیدار با مدیر عامل  شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي ایران  یکی از اولویتهای استان قزوین در برنامه ششم توسعه را توجه به بخش گردشگری اعلام کرد و گفت: تدوین طرح جامع گردشگری استان ازاقداماتی است که برای رونق اقتصادی این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

​استاندار قزوین با اشاره به ظرفیتهای گردشگری استان به ویژه دو آبگرم شهرستان آوج و یله گنبد بخش کوهین با ویژگی های درمانی خاص ، گفت : وجود اماکن مذهبی از جمله امام زاده حسین(ع) و مقبره چهار انبیا از دیگر ظرفیت های گردشگری استان قزوین است که باید به مردم کشور معرفی کرد.

مدیر عامل  شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي ایران هم در این دیدار گفت: با توجه به ظرفیتهای موجود در استان قزوین و سابقه و قدمت این شهر، درآمد گردشگری در این استان می تواند از درآمد نفت هم بیشتر باشد.
آقازاده بااشاره به بازدید ازطرحهای اجرا شده و دردست اجرای بخش گردشگری استان قزوین افزود: این برنامه ها شرکت توسعه گردشگری ایران را راغب کرد همکاری بیشتری برای توسعه فضاهای گردشگری و تفرجگاهی در این استان داشته باشد و سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای اجرای طرحهای متعدد معرفی کند.

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.