فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو و دستگیری اعضاء 4 نفره آنان در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ یاردوستی رئیس پلیس مركز استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان اصفهان، موضوع با تشکیل اکیپ ویژه، جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران كلانشهر این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مركز استان اصفهان  با اشاره به بررسی پرونده و سرقت های اخیر خودرو و همچنین اقدامات ویژه برای شناسایی و كشف سرقت ها افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی به صورت كاملا هدفمند و هوشمند موضوع را تحت کنترل قرار داده و موفق شدند سارقان كه با تشكیل یك باند بزرگ و با همدستی همدیگر فعالیت مجرمانه از جمله سرقت اتومبیل انجام می دادند را در حین تردد با خودروی مسروقه شناسایی كنند .

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای عملیات ویژه و گسترده برای دستگیری اعضاء این باند، گفت: سارقان از عملیات ماموران پلیس مطلع شده و در حالیكه خودرو مسروقه را رها و در حال فرار بودند در تعقیب و گریز ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده و در نهایت اعضاء آن كه چهار نفر بودند دستگیر می شوند .

سرهنگ یاردوستی تصریح کرد: از متهمان یك دستگاه خودرو مسروقه و اموالی دیگر مثل باطری خودرو و چندین قبضه سلاح سرد كشف شد.

به گفته رئیس پلیس مركز استان در این رابطه پرونده تشكیل و تحقیقات از اعضاء این باند برای شناسایی و كشف سرقت های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام/


برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، سارق ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار