رئیس سابق دوره‌ای خانه احزاب با اشاره به جلسات فعالان حزبی در وزارت کشور گفت: توافقی به وجود نیامده و اختلافات در نوع خود زیاد است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سید حسن غفوری‌فرد در حاشیه ختم مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین دعاگو امام جمعه شمیرانات که بعد از ظهر امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت رسیدگی به احزاب اظهار داشت: متأسفانه توافقی به وجود نیامده و اختلافات در نوع خود زیاد است. تلاش‌های ما به نتیجه نرسیده است.   
 
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم همه افراد حزبی باسابقه را دور هم جمع کنیم چرا که خانه احزاب زمانی معنا دارد که تمام احزاب بزرگ در آن حضور داشته باشند یا یک جناح خانه احزاب نمی‌شود.   
 
رئیس سابق دوره‌ای خانه احزاب تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم جریانات اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را گردهم بیاوریم تا یک نتیجه مناسبی بگیریم در این جلسات بعضی افراد پیشنهادهای دیگری همچون باشگاه احزاب داشتند اما تنها اسم مهم نیست ما باید در عمل خانه احزاب داشته باشیم و فکری به حال نهادینه کردن تحزب در کشور کنیم.   
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا پیش نویس نهایی قانون احزاب تدوین شده است یا خیر یادآور شد: ما جلسات متداولی داشتیم و تا زمانی که خانه احزاب تشکیل نشود پیش نویسی تهیه نخواهد شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار