رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گزینه پیشنهادی خود به عنوان وزیر علوم را رد کرد و آن را یک اصطلاح فیس بوکی دانست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری در حاشیه ختم مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین دعاگو که بعداز ظهر امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره عضویت حزب اعتماد ملی درشورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: در زمان دبیرکلی کروبی اعتماد ملی در این شورا عضویت داشت اما هم اکنون نیز منعی برای حضور آن در این شورا وجود ندارد.  

کواکبیان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه شنیده شده شما گزینه وزارت علوم هستید گفت: از این موضوع خبر ندارم و بسیاری از این صحبت‌ها در شبکه اجتماعی فیس بوک مطرح می‌شود.   
 
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به جلسات این شورا اشاره کرد و گفت: در این شورا کار جدید تبدیل کارگروه انتخاباتی به کمیته انتخابات به صورت مستقل بود چرا که پیش از این این کارگروه زیر مجموعه کمیته سیاسی بود کمیته انتخابات شورا با حضور دبیران کل عضو این شورا تشکیل جلسه می‌دهد آیین‌نامه‌های آن تنظیم می‌شود حتی تشکلات غیرعضو هم در این کمیته حضور می‌یابند.   
 
دبیر کل حزب مردم‌سالاری در پاسخ به این سوال که آیا شما در جلسات مشورتی خاتمی شرکت می‌کنید افزود: من در این جلسات کمتر حضور می‌یابم.   

کواکبیان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در صورت به بن بست رسیدن مذاکرات هسته‌ای احتمال رأی آوری اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده کم می‌شود نظر شما چیست؟ تصریح کرد: من این اظهارات را نخوانده‌ام اما نباید مسائل مربوط به دولت یازدهم را به اصلاح طلبان گره زد چرا که دولت خود را اصلاح‌طلب نمی‌داند.   
 
کواکبیان درباره حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل و نقش آن گفت: برای وی آرزوی توفیق دارم هرچه بیشتر در جهت حفظ منافع ملی و مصالح کشور دستاوردهای مثبتی را برای ملت ایران به همراه داشته باشد به اعتقاد من برای مذاکرات نهایی (توافق هسته‌ای) حاشیه این اجلاس موثر است البته عدم توافق به ضرر غرب تمام خواهد شد.   
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار