كارگردان "وقتی آنها آمدند" و "گلاره عباسی" به شبكه دو می‌آیند

در پوشش تصویری مراسم جشنواره بین المللی فیلم مقاومت چهارشنبه 2 مهر، زهره یزدان پناه و گلاره عباسی حضور خواهند داشت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، علی اكبر ذاكری با اعلام این خبر گفت: مهمانان امروز برنامه «جشنواره مقاومت» زهره یزدان پناه قره تپه كارگردان مستند «وقتی آنها آمدند» و گلاره عباسی (بازیگر) هستند.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: این جشنواره كه از 31 شهریور آغاز شده و تا 4 مهر در سینماهای فلسطین، عصر جدید و پردیس ملت به پخش بیش از 400 فیلم سینمایی داخلی و خارجی می پردازد، هر روز با یكی از كارگردانان مشهور فیلمها به گفتگو خواهد نشست.

كارگردان این برنامه ابراز كرد: زهره یزدان پناه قره تپه، كارگردان مستند وقتی آنها آمدند با حضور در جلوی دوربین شبكه دو، درخصوص روند تهیه و تولید اثر مستندش صحبت خواهد كرد. ایشان ساعت 15 تا 15:30 دقیقه در این برنامه حاضر خواهند شد. همچنین گلاره عباسی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون هم ساعت 19:35 با حضورشان در برنامه پیرامون این جشنواره و فیلمهایی كه در این چند روز در آن به نمایش درمی آید، نظرات خود را عنوان می‌كند.

برنامه «جشنواره مقاومت» به تهیه كنندگی و كارگردانی علی اكبر ذاكری هر روز تا پایان جشنواره فیلم كوتاه مقاومت از سینما فلسطین دوبار در طول روز از شبكه دو پخش می شود. زمانهای پخش این برنامه ساعات 15 لغایت 15:20 و 19:30 لغایت 19:45 است. اجرای این برنامه را ایمان وحیدی، بهزاد رهبر حقیقت و زهرا شوقی به عهده دارند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار