به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست تخصصی با موضوع "میراث فرهنگی و جنگ" در تاریخ یکشنبه 6 مهر از ساعت 16 تا 19 در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست تخصصی با موضوع "میراث فرهنگی و جنگ" در تاریخ یکشنبه 6  مهر از ساعت 16 تا 19 در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.
 

این نشست با هدف بررسی میراث فرهنگی تخریب شده در جنگ و شناسایی میراث به جا مانده از دوران دفاع مقدس و در قالب سه پنل تخصصي-آموزشي میراث فرهنگی در جنگ، قوانین حفاظتی میراث فرهنگی در جنگ و عکس و فیلم دفاع مقدس برگزار می‌شود.

دکتر طالبیان، آقای رئوف، جمال شورجه، سعید صادقی و جاسم غضبان پور از جمله سخنرانان این نشست تخصصی هستند.

نمایشگاه «عکس دفاع مقدس به روایت سعید صادقی» به همراه کارگاه آموزشی با رویکرد «عکس واقع گرایانه»، نمایشگاه عکس «میراث فرهنگی در جنگ» از نگاه جاسم غضبان پور، نمایشگاه «8 سال دفاع در قاب تصویر» با همکـاری مـوزه دفــاع مقــدس و نمایشـگاه کتاب از انتشارات روایت فتح از جمله نمایشگاه هایی هستند که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شده اند.

نمایشگاه گروهی «از نگاه دوربین» با همکاری انجمن عکاسان حوزه دفاع مقدس، پخش فیلم های مستند شهید آوینی درباره دفاع مقدس و پخش فیلم های سینمایی پر مخاطب با موضوع دفاع مقدس هر  روز در دو سانس صبح و بعد از ظهر در سالن سینمای اختصاصی کاخ نیاوران ویژه عموم مخاطبان و گردشگران دیگر برنامه های بزرگداشت این ایام هستند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار