مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت:‌کارگران و گروه‌های کار این استان تا سیزدهم مهر ماه سال جاری می‌توانند نسبت به ثبت نام خود در جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کاری نمونه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی ایمانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت: کارگران و گروه‌های کار می‌توانند با مراجعه به سایتalborz.mcls.gov.ir فرم‌های ثبت نام خود را دریافت کنند و پس از تکمیل آن به همراه مستندات ذکر شده در فرم‌ها به واحد امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه کنند.

وی در ادامه در خصوص معیار انتخاب در این جشنواره افزود: رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی مسئولیت پذیری، وجدان کاری، نظم و انضباط فردی و فنی وحسن انجام کار از جمله معیارهای معرفی کارگران نمونه است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره امتنان از کارگران نمونه و گروه‌های کار نمونه با هدف تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصصین مبتکر همه ساله در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی  در سراسر کشور برگزار می‌شود و در آن از منتخبان تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهر ، جشنواره ، امتنان ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار