آذربایجان شرقی؛

کسب مدال در المپیک برزیل هدف اصلی ورزشکاران آذربایجان شرقی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای موفقیت ورزشکاران استان صورت گرفته است، گفت: هدف اصلی ما کسب مدال در المپیک برزیل است.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، سید محمد شروین اسبقیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان شرقی مقام نخست را در بین ادارات ورزش و جوانان کشور دارد که با توجه به آمار در بحث جوانان نیز استان ما حائز رتبه نخست شده است.
 
وی افزود: همچنین آذربایجان شرقی در شاخه‌های آموزشی، پژوهشی، قهرمانی، مربیگری، برگزاری مسابقات بین‌المللی و حوزه جوانان فعالیت‌های مختلفی انجام داده است که ستاد ساماندهی جوانان به ریاست استاندار تشکیل می‌شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تکریم جوانان و ساماندهی اوقات فراغت آن‌ها جزو برنامه‌های ما محسوب می‌شود که در این حوزه نیز استان ما رتبه نخست را نصیب خودکرده است.
 
اسبقیان با اشاره به حضور ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی گفت: نشدن خبر موفقیت ورزشکاران در این مسابقات خوشحال‌کننده است و صعود باهر ارسباران به دور فینال و کسب عنوان نایب‌قهرمانی در رشته اسلحه سابر تیمی خبر مسرت بخشی بود.
 
وی افزود: در صورتی‌ که بتوانیم در مسابقات دوومیدانی به مدال نقره تیمی دست‌یابیم و پرویز هادی نیز در رشته کشتی به مدال طلا دست یابد و یوسف کرمی نیز عملکرد خوبی داشته باشد نتایج ورزشکاران استان رضایتمند خواهد بود و علاوه بر آن امیدواریم کاروان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات موفق باشد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای موفقیت ورزشکاران استان صورت گرفته است، گفت: هدف اصلی ما کسب مدال در المپیک برزیل است.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.