معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به سرمایه گذاری اقتصادی را در کنار اهمیت دادن به سرمایه گذاری‌های اجتماعی از جمله راهکارهای تحقق اهداف توسعه‌ای کشور عنوان کرد.

محمدرضا موالی‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توجه به سرمایه های  اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان کشور بسیار حائز اهمیت  است چرا که بدون همدلی، انسجام، نظم و انضباط که از شاخصه های سرمایه های اجتماعی محسوب می شوند نمی‌توان در هیچ حوزه‌ای موفق بود.
 
وی در ادامه افزود: برای تحقق بهره‌وری در مجموعه های تولیدی و اثر گذاری هر چه بیشتر کارگران در رشد و توسعه صنعت و ارتقاء فضای کسب و کار و کارآفرینی باید شعار تا وقتی بهتر است خوب کافی نیست را در دستور کار خود قرار دهیم و با استفاده از سرمایه های اجتماعی در کنار سرمایه گذاری‌های اقتصادی زمینه‌های رشد و توسعه را فراهم آوریم.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود دستگاه های مختلف به عنوان زیر مجموعه‌های این وزارتخانه و لزوم تعامل و انسجام میان یکدیگر برای انجام بهتر وظایف و خدمت گذاری به مردم، تشکیل شورای هماهنگی در سطح دستگاه های تابعه امری ضروری بود که محقق شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تحقق ، اهداف ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار