ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان موفق شدند دو باند مواد مخدر را متلاشی و از اعضای این باندها 32 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کنند.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران  ؛رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان از فعالیت دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان زنجان مطلع شدند.

شیر محمدی افزود :با اطلاع از فعالیت این باندها تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز و ماموران دریافتند عضو اصلی این دو باند به نام های'ح - ر' و 'م - ک' با قاچاقچیان مواد مخدر در استان البرز در ارتباط بوده و با همکاری سایر اعضایشان اقدام به توزیع مواد مخدر درسطح استان زنجان می کنند.

وی ادامه داد : با این اطلاعات عضو اصلی این باندها توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و پس از اطمینان از فعالیت و انتقال مواد مخدر توسط آنان دستور دستگیری صادر شد.

این مقام مسئول تصریح کرد :عضو اصلی یکی از اعضای این باندها به نام' ح - ش' حین حمل مواد مخدر تحت پوشش مسافر دستگیر و در بازرسی از ساک دستی وی 13 کیلوگرم حشیش کشف شد.

شیر محمدی اضافه کرد : اعضای یکی دیگر از باندهای مواد مخدر که با دو دستگاه خودرو از نوع پژو 206 و پراید در حال انتقال مواد مخدر از استان البرز در محور زنجان - خرمدره بودند، توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آنها 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

وی ادامه داد : در این عملیات دو نفر از اعضای این باند به نام های'م - ح' و 'ب - ط' دستگر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به متلاشی شدن این دو باند مواد مخدر خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.


منبع:ايرنا

انتهای پیام/ا


برچسب ها: باند ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.