500 هزار اصله نهال بين دهياري ها توزيع مي شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران معاون عمرانی استاندار مازندران در نشست هم انديشي بانوان دهيار استان ضمن گراميداشت فرارسيدن هفته دفاع مقدس، گفت: بي ترديد اگر فداكاري هاي مادران، همسران و خواهران رزمندگان اسلام نبود، اين همه رشادت و ايثارگري رخ نمي داد.

نبیان افزود: جايگاه حقيقي بانوان در نظام مقدس جمهوري اسلامي بسيار والا و ارزشمند است و اين جايگاه در دوران 8 سال دفاع مقدس نمود عيني و بي بديلي داشت.

وي با اشاره به ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه كشور، گفت: بر اساس اين قانون، دهيار به عنوان مدير ارشد روستا تعيين شده است.

نبيان افزود: جايگاه حقوقي شما مشخص شده ولي حسن استفاده از اين جايگاه و موقعيت به شخصيت حقيقي و ميزان تلاش شما بستگي دارد.

معاون عمراني استاندار، دهياران را آخرين حلقه وصل ميان مردم و مسوولين دانست و گفت: مردم از طريق دهيار مي توانند مشكلاتشان را به گوش دولت برسانند و متقابلاً اين دهياران هستند كه با بهره گيري صحيح و بهينه از منابع و امكانات، مي توانند ارزش خدمات دولت را در نظر مردم نمايان سازند.

معاون امور عمراني استاندار مازندران جديت در برخورد با متجاوزان به حريم بيت المال و اراضي طبيعي و كشاورزي استان را از ديگر دغدغه ها و خواسته هاي مديريت استان از دهياران اعلام كرد و افزود: براي توسعه فضاي سبز در روستاها، امسال 500 هزار اصله نهال بين دهياري هاي مازندران توزيع خواهد شد.

برچسب ها: توزیع ، نهال ، دهیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.