رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: 2هزار و 100 دانشجو در 200 رشته مختلف سطوح کارشناسی تا دکترا در سال تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛  گودرز صادقی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشکده پردیس نمین گفت: 777 نفر از این دانشجویان در دانشکده ها و دانشگاه‌های شبانه و روزانه شهرستان نمین مشغول به تحصیل هستند.

وی از تحصیل 150 دانشجو در حال حاضر در 4 رشته علوم مهندسی محاسباتی ، مهندسی ریاضی ، مهندسی فیزیک و علوم مهندسی زیست محیطی در دانشگاه فن‌آوری های نوین نمین خبر داد و اظهار داشت: تداوم رشته های تحصیلی به تامین فضا و تجهیزات آزمایشگاهی برای دانشجویان نیاز دارد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از تصویب 26 میلیارد ریال اعتبار جاری در سال جاری برای دانشکده پردیس نمین خبر داد و تصريح كرد: ساختمان خوابگاه این دانشکده در یک هزار متر مربع زیربنا و با یک میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است و در بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می رسد.

صادقی افزود: برای محوطه سازی و ساماندهی این دانشکده اعتبار پایدار سالانه به تصویب رسیده و طی پارسال و امسال 50 میلیون تومان برای این امر اختصاص یافته است.

وی کیفیت‌بخشی به مراکز آموزشی عالی تحت نظر دانشگاه محقق اردبیلی در سطح استان را از برنامه های پیش روی این دانشگاه اعلام کرد و خاطرنشان كرد: در تلاش هستیم تعداد 11 هزار دانشجوی این دانشگاه را به 12 هزار و 500 نفر افزایش و تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه را به 500 نفر ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.