نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: صدای العطش مردم کرمان بلند است، مشکل کم‌آبی این استان بسیار جدی است به گونه‌ای که بیش از 941 روستای کرمان با تانکر آبرسانی می‌شوند اما متاسفانه اقدامی برای رفع این معضل اندیشیده نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "شهباز حسن‌پور بیگلری" در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2مهر) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت:  تا کی باید مردم، عزیزان خود را در جاده پرمخاطره سیرجان- گل‌گهر از دست بدهند؟ از دستگاه قضا می‌خواهم با مقصران حادثه برخورد جدی کرده و آنان را به مردم معرفی کند.
 
وی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود:  چرا قیمت سنگ آهن آزاد نمی‌شود؟ و چرا تاکنون از رانت‌خواری جلوگیری نکرده‌اید؟ چرا جلوی خام‌فروشی را نمی‌گیرید؟ و چرا شرکت‌هایی که از امکانات شهرستان استفاده می‌کنند، به فکر به‌کارگیری نیروهای بومی نیستند؟
 
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیران نیرو و جهاد کشاورزی تصریح کرد: چرا فکری به حال کشاورزان مظلوم در مورد برقی کردن چاه‌های آب کشاورزی نمی‌شود؟ چرا بحث آبیاری نوین و آبیاری تحت فشار را جدی نمی‌گیرید؟ متاسفانه 7 ماه از سال می‌گذرد اما یک ریال در مورد قنوات و بخش کشاورزی پرداخت نشده و وقتی که فریاد می‌زنیم کشاورزی استان تعطیل شده است، برخی آن را تکذیب می‌کنند.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: آیا می‌دانید دانشکده علوم پزشکی سیرجان بیش از 10 میلیارد بدهی به پرسنل و شرکت‌های دارویی دارد و پرسنل خدماتی بیش از 4 ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند؛ حق و حقوق پرستاران، پرسنل اداری و پزشکان در بیمارستان امام رضا (ع) پرداخت نشده است، چه کسی باید پاسخگو باشد.
 
حسن‌پور بیگلری خطاب به وزیر نیرو خاطر نشان کرد: صدای العطش مردم کرمان بلند است، و مشکل کم‌آبی این استان بسیار جدی است به گونه‌ای که بیش از 941 روستای کرمان با تانکر آبرسانی می‌شوند اما متاسفانه اقدامی برای رفع این معضل اندیشیده نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار