نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای مطبوعاتی با اشاره به اینکه قدرت‌های جهانی آماده پذیرش ایران هسته‌ای هستند افزود اسرائیل برای جلوگیری از توافق هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 تلاش می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "بنیامین نتانیاهو" در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی "یسرائیل هایوم" بار دیگر در اظهاراتی با ابراز نگرانی از امضای توافق‌نامه هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5، گفت: نشانه‌ها از این حکایت دارد که قدرت‌های جهانی آماده پذیرش این موضوع که ایران کشوری در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌ای باشد، هستند.

او در بخش دیگری از مصاحبه خود اظهار داشت که اسرائیل باید با تمامی شیوه‌ها از توافق هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی جلوگیری کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد که جنبش حماس از زمان استقرار در نوار غزه در جنگ اخیر با سنگین‌ترین حملات اسرائیل مواجه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملت ایران
۲۱:۴۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
اسراییل جعلی باید محو شود و فلسطین مقاوم شکل گیرد و مسلمانان جهان بتوانند پایتخت جهان اسلام بیت المقدس را زیارت کنند .مرگ بر اسراییل کودک کش و تروریست و جعلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
فعالیت هسته ای ایران صلح آمیز است ، زیرا که آژانس بر آن نظارت دارد و ایران اسلامی بنا دارد به این مساله برای همیشه پایان بدهد .
اما وجود صد ها بمب اتمی در سرزمین های اشغالی و بدون عضویت رژیم صهیونیستی در آژانس و عدم نظارت آژانس بر این بمب ها و سایر فعالیت های هسته ای رژیم صهیونیستی برای جهان ومنطقه با وجود سران جنایتکار وبی مسئولیت و کودکش و قاتل 15000 نفر مردم بی گناه غزه خطرناک نیست ؟ کدام نهاد بین المللی سلامت این کار را تضمین می کند .
آخرین اخبار