خسروی در تذکر شفاهی:

واردات آب با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در تعارض است

نماینده سمنان و مهدیشهر گفت: واردات آب که در برنامه وزارت نیرو قرار گرفته است با سیاست‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی تعارض دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا خسروی نماینده سمنان و مهدیشهر در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی و همچنین آرزوی موفقیت برای رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۷۵هزار راس دام عشایر از بین رفت و اگر اکنون به داد این مردم نرسید پس کی می‌خواهید کارگشا باشید؟  
 
عضو کمیسیون عمران بیان داشت: وعده معامله علوفه با گوشت به کشاورزان داده شد و فکر نمی‌کنم که این امر خواسته زیادی باشد.  
 
نماینده سمنان و مهدیشهر خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تشکر می‌کنم از پیشرفت راهسازی در این استان، علی رغم حمایت همه جانبه مسئولان استانی در کاهش تصادفات جاده‌ای، اما متاسفانه روزانه حدود یک و نیم نفر در جاده‌های این استان کشته می‌شوند و درخواست ما با توجه به عبور ۲۵ میلیون نفری زائران امام رضا (ع) و حدود ۹۰۰ کیلومتر از مسیر این استان تسریع در اجرای باند دوم آزادراه حرم تا حرم را خواستاریم.  
 
وی خطاب به وزیر کشور بیان داشت: چرا از اجرای قانون سرپیچی می‌کنید؟ اظهارات شما با توجه به اینکه تقسیمات کشوری را در دست اقدام دارید و با توجه به استاندارد‌ها و معیارهای تقسیمات کشوری چرا از ارتقای فولاد محله به فولادشهر جلوگیری کردید؟ این خلاف قانون است.  
 
خسروی ادامه داد: وزیر کشور تعویض حقوق در وزارت کشور و سازمان‌های تابعه به ویژه ثبت احوال را مدنظر قرار دهد.  
 
نماینده سمنان و مهدیهشر خطاب به وزیر نیرو گفت: بالاخره برای حل مشکل آب در کشور چه سیاستی دارید؟ زیرا کار به جایی رسیده که واردات آب را در برنامه قرار داده‌اید و این با نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی تعارض دارد و همچنین در ارتباط با انتقال آب دریای خزر کار کار‌شناسی به پایان رسیده، حال تقابل خودتان را با محیط زیست و کار‌شناسان خبره و دلسوز نهایی کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، سمنان ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار