معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار از افتتاح خط لولۀ آبی شرق شهریار درمحور‌های محمد آباد- عباس‌آباد- دینارآباد و کهنز خبر داد.

 حسین سرچه پیما، معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ترمیم شبکۀ فرسودۀ آب در شهرستان شهریار به عنوان اولویت جدی مجموعۀ فرمانداری افزود: بهبود و بهسازی شبکۀ مذکور کمک شایان و قابل توجهی در بهره‌گیری هرچه مطلوبت‌تر از آب ایفاء می‌کند و هدر رفتن آب در شبکه‌های فرسوده از جدی‌ترین دغدغه‌های ما در عرصۀ آبی شهرستان محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: خط لولۀ آبی شرق شهریار در محور محمدآباد، عباس‌آباد، دینارآباد و کهنز در همین راستا و به منظور بهسازی شبکۀ‌ آبی منطقۀ مورد اشاره، عملیات احداث ان با جدیت پیگیری و دنبال شد که به حول و قوۀ الهی آمادۀ بهره‌برداری قرارگرفته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در منطقه فاز یک اندیشه مشکل کمبود آب، شهروندان این منطقه را با مشکلاتی مواجه کرده بود که با تعبیه و احداث خط انتقالی آب، مشکل منطقه رفع شد و با توسعۀ پروژه‌های اینچنینی در دیگر مناطق شهرستان شهریار که با کمبود آب مواجهند در نظر داریم مشکلات موجود در این عرصه را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار