دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مدال طلای خود را اول به مردم کشورم و بعد به مربی‌ام رامین موحدنیا که زحمت بسیاری برایم کشیده است.

محسن محمد سیفی، سانداکار وزن منهای 65 کیلوگرم کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ماه ها برای کسب نشان طلا زحمت کشیدم و در تمام مدت تمریناتم به هیچ چیز به جز طلا فکر نکردم و برای کسب این نشان خوشرنگ حدود شش ماه در اردو به سختی تلاش کردم وبا یاری خدا  نتیجه هم گرفتم.
 
وی افزود :با وجود اهمیت قرعه کشی در رقابت های ساندا اما هرگز به اینکه قرار است با چه حریفی روبه رو شوم فکر نکردم زیرا می دانستم برای کسب طلا باید تمامی آنان را مغلوب کنم به همین دلیل در دیداری که به ووشوکار چینی خوردم استرس نداشتم و فقط به شکست دادن حریفم و گذشتن از مرحله نیمه نهایی فکر می کردم که خوشبختانه توانستم سانداکار چینی را مغلوب کنم و یک قدم دیگر به طلا نزدیک شدم.

ووشوکار طلایی کشورمان گفت: در تمام مدت برگزاری اردوها و حتی خارج از زمان اردوها  مربی ام رامین موحدنیا مرا همراهی می کرد و با برنامه ریزی ها و تمرینات وی توانستم نتیجه بگیرم ،او در تمامی این مراحل همراه من بود و برای کسب این مدال زحمت کشید.

دارنده دو مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو و اینچئون در پایان تاکید کرد: این مدال خوشرنگ را به مردم کشورم و سپس به مربی ام رامین موحدنیا تقدیم می کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، اینچئون ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار