وزیر آموزش و پرورش به مناسبت یادواره‌ شهدای بمباران ۲ مهر ۱۳۵۹ اداره‌ آموزش و پرورش آبادان پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت یادواره‌ی شهدای بمباران 2 مهر 1359 اداره‌ آموزش و پرورش آبادان پیامی صادر کرد.

پیام وزیر آموزش و پرورش بدین شرح است: ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عندربهم یرزقون، به یقین چنانچه در پیچیدگی‌های رمزآلود حیات بشر سخنی از فضایل و سجایای اخلاقی به میان آید، هیچیک نزد خداوند متعال گرامی‌تر و جاودانه‌تر از شهادت در راه حق و نائل آمدن به مقام والای شهید نیست.

در این پیام آمده است:‌برگزاری یادواره‌ شهدا بهانه‌ای برای همه‌ یادآوری‌هاست. بهانه‌ای است تا خالصانه و غریبانه ، تنها و جامانده از کاروان عشق دست برآریم و آرام با شهد ایمان نجوا کنیم که یادواره برگزار می‌کنیم تا یادمان کنید و یادآوری می‌کنیم به امیدآنکه شفاعتمان کنید  زیرا خود واقفیم و با رساترین صدا فریاد بر می‌آوریم : « ای شهیدان عزیز، ما به یادآوری شما محتاجیم نه شما به یادواره‌ی ما».

به مناسبت یادواره‌ی شهدای بمباران 2 مهر 1359 اداره‌ آموزش و پرورش آبادان، و بیاد فرهنگیان عزیر شهیدمان با دلی مشحون از افتخار و مباهات، ضمن ادای احترام به پیشگاه شهیدان گرانقدر و خانواده‌های معظّم آن‌ها، از بانیان این یادواره و همه‌ کسانی‌که تلاش می‌کنند پیام، یاد و راه شهیدان به نسل‌های امروز و فردا انتقال داده شود تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وزیر آموزش و پرورش در این پیام تاکید کرده است:‌آرزومندم ذات اقدس الهی مردم خونگرم و شجاع خطه‌ خوزستان، به ویژه شهرستان آبادان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان‌گرامی خود مایه گذاشتند، قرین الطاف خاصه‌ خویش قرار دهد و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با پیروی از وصایای معمارکبیر انقلاب اسلامی (ره) و تحت زعامت مقام معظم رهبری همواره راه پرافتخار این شهیدان عزیز را پیش گیریم و اسلام راستین را تحقق بخشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.