معاون اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی گفت : 2 هزار و 500 نفر از خدمه و خدمت یاران حرم مطهر رضوی در شب شهادت امام جوادالائمه (ع) خدمت رسانی می کنند.

محمود ممتاز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود : برنامه ریزی های لازم برای استقبال از عزادارن و زائران حضرت رضا(ع) در شب و روز شهادت پيش بيني و آمادگی کامل برای تشرف زائران و مجاوران به حرم مطهر رضوی وجود دارد.

وی گفت : جمعی از کفشداران بارگاه منور رضوی در مراسمی با حضور در 14 مسجد مزین به نام مبارک حضرت جوادالائمه(ع)، همراه با نمازگزاران نماز مغرب و عشاء را اقامه کرده و به سوگ شهادت فرزند ولی‌نعمتشان می‌نشینند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی افزود : این برنامه شامل قرائت قرآن و مداحی می باشد و خدام نیز با چای و خرما از نمازگزاران حاضر در مسجد بارگاه منور رضوی پذیرایی می کنند

گفتنی است هم‌اکنون حدود 2 هزار نفر توفیق خدمت در اداره‌ی امور کفشداری حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را دارند و این اداره علاوه ‌بر فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی گوناگون، با 20 کفشداری فعال و ظرفیت نگهداری 15 هزار جفت کفش به صورت شبانه‌ روزی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.