معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 10 از اجرای عملیات ترافیکی برای ساماندهی معابر و خیابان‌های منتهی به مدارس و آموزش رانندگان تاکسی همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر خبر داد.

 سید رضا تربت جو،‌ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل و تسریع در حرکت دانش آموزان و وسایل نقلیه همراه با ایمنی آنان و همچنین کاهش سرعت ترافیک عبوری و افزایش 40 درصدی مسافرت‌های درون شهری، همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر قلم معابر منتهی به مدارس ایمن سازی شد.

وی تصریح کرد: برای دسترسی دانش آموزان به مراکز آموزشی و حفظ ایمنی در تردد آنان اقدامات مناسبی در سطح منطقه با همکاری سازمان‌های ذیربط در دست اجرا است که می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی رانندگان سرویس مدارس، تاثیر صلاحیت رانندگان و نصب برچسب ویژه‌، سرویس مدارس از طریق پلیس راهور منطقه اشاره کرد.

تربت جو در این خصوص خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و اجرای تمهیدات ویژه اکیپ‌های بازرسی و گشت زنی هر ناوگان بر فعالیت 700 دستگاه تاکسی خطی، ‌600 دستگاه تاکسی گردشی، 60 دستگاه ون و 76 دستگاه اتوبوس در 4 خط اتوبوسرانی نظارت دارند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تاکسی ، ترافیک ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار