مدیر یک دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از تشکیل مجمع ملی خیرین ازدواج در اوایل دی‌ماه خبر داد.

بهمن بهمنی مدیر یک دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش کیفیت زندگی جوانان و همچنین تسهیل در ازدواج به موقع و پایدار تشکیل مجمع خیرین ازدواج برای تعامل مستمر دولت و نماده‌های حکومتی و استفاده از ظرفیت‌های هم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود 14 جلسه کار گروه و کارشناسی با خیرین در تهران و هیئت امنا تشکیل شده است افزود: با توجه به فرا رسیدن هفته ازدواج و افزایش فعالیت و مدیران استان و برنامه‌های هفته ازدواج برگزاری مجمع خیرین ازدواج به 2 ماه آینده موکول شد.

وی با اشاره به اینکه در این هفته  نشست مقدماتی مجمع برگزار می شود اظهار کرد: در این نشست معاونین جوانان و نمایندگانی از خیرین و نمایندگی از صاحب نظران با گستره کوچکتر برگزار خواهد شد و در نشست ملی که در اوایل دی ماه برگزار می شود همه‌ی خیرین و مدیران کل استان‌ها و صاحب نظران از یک کشور حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد:  با توجه به فرارسیدن هفته ازدواج و افزایش فعالیت مدیران و مسئولین در این هفته و همچنین ایجاد زمینه های لازم برای تشکیل این مجمع خیرین ازدواج در اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه برگزار خواهد شد.
 
بهمنی با اشاره به هدف از برگزاری این نشست خاطرنشان کرد: در این مجمع افراد با ظرفیت‌های هم آشنا و در یک چارچوب منسجم با هم کمک کرده تا به هدفشان برسند و از ظرفیت‌های همدیگر در سطح کشور برای گسترش کیفی خدمتشان استفاده کنند.
 
انتهای پیام/   
برچسب ها: ازدواج ، تاخیر ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار