همزمان با بهار تعلیم و تربیت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان‌، کار هلی‌برد 14 مدرسه پیش‌ساخته در مناطق محروم و سخت گذر بزنوید و ززو ماهرو از توابع اليگودرز صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ مدير كل آموزش و پرورش لرستان توسعه عدالت آموزشی را یکی از سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش لرستان خواند و از نگاه ویِژه آموزش و پرورش برای رفع محرومیت از مناطق محروم و صعب‌العبور خبر داد‌.


گودرز کریمی‌فر خاطر‌نشان کرد‌: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی رایحه دل‌انگیز نگاه پر از مهر و عطوفت مسوولان نظام در مناطق محروم وزیدن گرفته و عزمی ملی و مدیریتی جهادی برای برچیده شدن آثار فقر و محرومیت از نظام آموزش و پرورش در این مناطق آغاز گشته است‌.


وي تصریح کرد‌: نیازهای مناطق محروم استان در زمینه فضا و تجهیزات آموزشی دقیق احصاء شده و در یک برنامه زمان‌بندی شده به دنبال رفع کامل این موانع و مشکلات هستیم.


كريمي‌فر در پایان افزود‌: با مساعدت و هم‌کاری استاندار لرستان، کار هلی‌برد 14 مدرسه پیش‌ساخته در اولین روز از مهر انجام شد و سوم مهرماه نيز 14 مدرسه پیش‌ساخته دیگر هم در این مناطق هلی‌برد خواهند شد‌.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: مدرسه ، پیش ساخته ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.